fredag 22 oktober 2010

Rädslan sprider sig...


Har tänkt mycket på alla mina mörka vänner.De är lika svenska som mig men de är mörka.I och för sig är min mamma också mörk och ser ut som en spanjorska trots att hon i högsta grad är svensk ...och mannens syskon också..men ändå...Skräcken är stor !!!Fy fan...vilka jävla galningar!!!Vid valet(som jag ej skyller på...)sade jag just att krig kan utbryta.Ett inbördes krig i Malmö...där det är rassar mot invandrare ...invandrare mot andra invandrare...invandrare mot svenskar...Då ämnet kom upp till ytan i valdebatten-...så kom alla ingrodda,bubblande känslor upp till Ytan...Nu står vi här bubblandes av skit och rädsla.Låt för fan alla vara den de är .Minns vi inte alla skolböckerna där fem barn av olikaa färg stod i en ring hållandes varandra i handen...Minns ingen jäkel det???Då var det lagom av allt!!No Problemas!!!Nu är det antingen eller känns det som!!!Jag tror dock att någon smart person måste gå in och organisera så Sverige blir tryggt,fint och neutralt igen!!!Olof Palme är NOT happy säger jag bara...och det är fan inte jag heller!Jag är så jäkla pissed off...och scared shitless!!!Var rädda om er alla!Love Peace and Understanding!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar