onsdag 2 februari 2011

Det ljuva 80 -talet:)






















Minns ni....






Bra musik,tryckare:),,smokingjackor och tajta svarta byxor och de rosa accessoarerna till,massor av stooora smycken och "big hair":).Loved it Loved it Loved it.






Det var Glam och Glamour och det var crazy!!I miss it ibland veeerkligen!!!!!Hela livsstilen var så jäkla ball,man var orädd och busig:)!!!Alla var färglada och det känns idag somm om det alltid var något kul på G:).Nu var ju åldern rätt också:),men skit i det för jag är säker på att 80-talet passat mig UUUUUTMÄRKT:)än idag.Ska på Lundia Nostagikväll med min fina Tania så det får mig "oooosökt:))" att tänka på de ljuva stunderna och jag vandrar sakta men säkert down "Memory lane:))"!!!!!Kolla bilderna och njuuut go´vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar