fredag 27 februari 2009

Helg igen







Jaha Go´vänner då nalkas helgen igen!jag som är lite krasslig ska spendera den framför Tv:n och meditera lite granna,då jag håller på att få frispel för jag kan ej träna snyft då jag har ont i halsen och är lite febrig.



Städa blir det väl också förmodar jag.Men frukostarna planerar jag som långa och mysiga by my self(Mannen Jobbar).Ska handla en kanoontidning och avnjuta en busgo stund tänkte jag.



Jobbigt tonight...:)både Lets Dance och så ska det låta hmmmmmmmmm,what to do?Det blir en jäkla massa zappande haha.



Imorgon e det ju melodifestivalen igen...till dansbandsnissarnas glädje tror jag..Thorleifs skall ju vara med.


caroline af Ugglas var ju väldigt speciell,men om man blundar :)så kan ju bruden sjunga:)Mannen och jag har fårr den på huvudet varje gång han ber mig göra ngt eller hämta något sjunger han SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA haha.


Får se om denna veckan bjuder på ngt riktigt bra eller om det blir en lika stor besvikelse som velvet var förra vecka...


Tacka vet jag The Poddles,då blev det fart på denna blondin:)
Ösnkar er alla en Fröjdefull helg!
Puss





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar