torsdag 26 februari 2009

Vinternatten är kall och hård.
Vinden biter hårt och natten kulen
Jag längtar efter Mig...
Ej den som trippar och biter ihop...
Nej till henne som Dansar,Skrattar,Riktigt Lever´...
den lilla Vilda flickan som i mig bor...
Hon är lite crazy in a good way...
Long time no see Fröken Vilda...
Må du komma med våren må du Glittra av glädje

Vill Dansa ,le,prata prata prata,sjunga och vara Mig länge länge länge
Mitt hjärta är hans...
Men Fröken Vilda vill också vara hans...
inte bara Duktiga Kajsa Kavat...
´Hela mig...
Jag saknar La Loca jag saknar glädjen....
Inte bara le fint...plocka och vara lite lagom....
Jag vill skratta högt,glittra,känna med HELA hjärtat att Jag är Jag...
Love me för fan för den jag är...
Jag saknar Hela Mig...
Till våren skall hon fram...
Till Våren:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar