torsdag 9 juli 2009

The Poodles






















Kolla in grabbarba Bus:)nya skiva,WOW!!! Jag går igång om jag säger så haha!!Vilken passion,vilka grabs!!!:)Alltså jag kan ej förklara hur det känns
när jag sätter på sådan här musik blir jag nyförälskad,passionerad,lycklig och så jävla busig haha

En skön känsla men man vill helt plötsligt
typ resa jorden runt,festa häcken av mig och dansa naken i månskenet AOOOO:)!Jakob Samuel sjunger som en Kung och mitt hjärta bultar eldigt och glatt varje morgon i bilen Yihaaa,redo för Kärlek,redo passion!!!:)








Träffade Jacob första gången i unga år då han kände min compadre Hal,sedan fick jag nöjet att "skaka tass" med honom på sweden rock tillsammans med Hal förra året!







Lyssna på:



I ruel the night



One out of ten



...och Njuuuut!!and for Goods sake have fun:):):):)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar