fredag 26 juni 2009

Michael Jackson har lämnat denna värld....


Michael... du begåvade pojke.Jag säger pojke,för som Du själv sade så kommer Du alltid att vara en Peter Pan som aldrig förlorar sitt barnasinne, som aldrig blir riktigt vuxen.

Att du är borta får mitt hjärta att brista och mina tårar att rinna.Men en sak vet jag ,att denna värld och media var brutal mot dig,elak och tyrannisk.Precis som din uppväxt.Till det land du nu gått där får du vara Michael,bara Michael och du får vara lycklig!!!Du kommer att vara saknad och jorden är nu fattigare utan The King of Pop!!Kommer ihåg när du sjöng med Diana Ross och jag nästan ramlade av soffan av beundran,du dansade mjukare än en sammetskropp och sjöng rakt in i mitt hjärta!!!Ännu ett fall där media varit delaktíg i förstörelsen av en ung människas liv precis som de höll på som hökar mot lady Diana.Mitt hjärta gråter för din syster och de andra som älskar dig!!Gud bevare Dig Michael,men det vet jag att han gör!!!!!Nu är du i Forever Land där du åter kan få vara Lycklig och fri!Kram Michael!!!!

1 kommentar:

  1. ...instämmer... det är så sorgligt det liv denna människa levde.. som du skriver hoppas oxå jag på att han nu är lycklig och får vara ifred..
    puss

    SvaraRadera