torsdag 11 juni 2009

Studenten:)





































Hej alla glada!

Long time no see! Det har varit mycket nu haha studenten och allt.Lika fantastiskt varje gång man står där på Skolgården och inväntar den lyckliga studenten7studentskan!!Det pirrar i magen precis som det gjorde när jag själv sprang ut-sååå lycklig!!!Man skålade,grät och skrattade hela dagen och vi brudar gick ner på Spykens ena toa och drack skumpa och putsade på Make up:en.När vi sedan satt i Aulan och lärarna skulle tacka oss och säga ett par väl valda rd kom vi på...shit mina "compadres"-Vi skall ej synas varje morgon nu 5 dagar i veckan.Shit vad jag grät!Så gjorde även denna veckas studentska berättade hon för mig!Hon är lika känslig som lilla jag hihi.Ut sprang denna vackra kvinna och tårarna fyllde mina ögon och pirret i magen infann sig-Jag var så lycklig för hennes skull!Hon var så vacker och sååå happy.Hon kysste sin man och vi pussade henne som tokiga:)sade just till min man att jag hade lager med allas läppglans senare på kvällen haha.So much Love Babe and that´s life!!!Sandra än en gång tack för the best Party ever!Love You!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar