torsdag 20 augusti 2009

SOMMAR SOMMAR SOMMAR












Vänner i dag lyser solen på en himmel så blå

Det känns i hela kroppen och man blir så lycklig så´



Idag ska jag doppa min kropp

Jodå även kyla ner min stressade knopp:)




När solen skiner blir jag som jag "född" på Nytt

Det är som man på mig en "Healingdräkt"har sytt



Allt känns kul och hjärtat och själen tar glädjeskutt

Ja man känner för en restaurang på en strand,god mat,gott sällskap och en liten hutt:)


Visst...jag blir som galen

Men va fan...det är så skönt att komma upp från höstdepps-dalen

Njut go vänner,Njut

För snart är den vackra sommaren slut


Titt Ut haha

1 kommentar:

  1. Du är en riktig poet gumman!!
    Du är verkligen jätteduktig med dina rim och allt..Älskar dina små dikter !!

    // KRAAAM!!

    SvaraRadera