fredag 4 september 2009

En hyllning till min kära vän!!!!

Hej Alla mina vänner!


Dessa veckor har varit överstressiga veckor så jag börjar be om ursäkt att ge ej hunnit blogga.

Min käääära Goa väninna tania och jag har ändrat våra viktiga tjejkvällar till onsdagar,då det blev för lång vecka annars:) ,haha ja jag vet vi är crazy,men det är Underbart att vara:)!I allafall...Tisdag plingade Tania mig och hörde om jag efter jag firat min älskade Pappas födelsedag ville komma över på en cigg.Javisst sagt och gjort,så drog jag dit!Alltså...I dörren sade hon-Idag mia ska vi inte tönna oss...Jag fattade nada så hon upprepade sig:).Väl inne i köket sade hon det igen-Idag skall vi inte tönna oss med kaffe ..Det blir Sangria:)på sommarens sista dag:)!Alltså denna kvinna är fantsatisk!!!Sangria med Blåbär och massor av is(för min skull:)I lööööve it "on the rocks" haha)stod där fint uppslagen i ett vackert vinglas och popcornen var färdiga!Jag blev så lycklig över att ha ynnesten att få ha min Tania som väninna!Hon gör mitt liv så glatt!Vi satt ute i "Loungen:)" och snackade skit och bara skrattade,vi var så trötta att det räckte med ett halvt glas så fnittrade vi så vi grät:)!Vilken afton,vi hade så jädrans skoj!Ett glas gott,en äkta vän och en sensommarafton med skratt är ju det som göra att hela nästa dag är räddad!Ja Höstdeppen håller sig borta!Hoppas vi fortfarande får lyckan att sitta där på ålderns höst och skratta tillsammans och få må bra!!!Tack Tania för du finns!I love You!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar