torsdag 24 september 2009

Oh My God:)!!!!!!!!




Ja go´vänner,det är ju höst nu vilket innebär lots of candles and filmtime:)!ALLTSÅ...Jag säger bara WOW.Flickor Flickor Flickor ni bara mååååste se Accidental Husband..Jag säger bara JEFFREY DEAN MORGAN:)!!!!!Shit pommes frites haha.Grabbar se din ni med för Uma Thurman är riktigt Hot i denna!!Hon spelar riktigt ärligt och härlig(vilket jag personligen ej alltid tycker hon gör)Men i detta gäng/famnar hmmm:) trivs hon nog som fisken i vattnet:) och spelar kanoon!Colin Firth är fantsatisk och hjärtat brister för denna man !Ingen förutsägbar film faktiskt lite surprises,vilket alltid är uppfriaskande!En skitrolig "Feel Goodfilm" som fick mig och kära väninnan att skratta till vi grät,den lilla skalliga indiern är så skoj att man kissar på sig.Sedan fällde lilla jag en liten tår också:)så det var som det skulle hihi!!Se den mina kära vänner och NJUUUT!Puss och kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar