tisdag 29 september 2009

Lilla Uffe! Snyft

Kära Ulf Larsson som jag sörjer dig!!!Du glada härliga man med glimten ständigt närvarande i dina snälla snälla ögon.Mitt hjärta brast i morse när jag hörde nyheten som skakade mig!53 år...
Dina vänner sade i morse att du var precis så ljuvligt kärleksfull och omtänksam som jag trodde!!

Jag gråter när jag läste din fru berätta att du skrivit ett kärleks sms precis innan... där det stod -Välkommen hem,Lunchen är klar,Jag älskar dig!Plus att du varje dag satte upp små röda hjärtan i hissen när hon skulle komma hem.Förutom denna gång...inga hjärtan i hissen och din hustru visste att något var galet.Vilken kärleksam man!Vilken fantastisk människa du ärFy vad jag är ledsen!!!Du har glatt mig och hela svenska folket i så många år och vi tackar dig för all glädje du gett oss!Kram Uffe!
Du har nu gått till evigheten där inget någonsin dör!!!Där du nu omsluts av guds Händer fulla av kärlek och hör änglarnas sång!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar