tisdag 22 september 2009

SANT versus FALSKT:)



Käääära Vänner!
Vilken kontrast igår haha.

Tittade på de skånska grebborna Tina Nordström och Gynninng när de lagade mat.

Varma härliga kvinnor utan tillstymmelse till "uppblåsthet" eller maktfrossa.De skrattade,underhöll och vara bara sig själva så ut i fingerspetsarna...Så jäkla skönt att man satt där och njöt av Dessa Sanna Ärliga Fantastiska kvinnor!En Glamourbrud och En tuff pojkflicka i lyxförpackning.Men ej inlindade i cellofan,utan ÄKTA med pumpande blod i venerna och "Cohones" nog att vara sig själv .Fuck vad folk tycker!Yihaa säger jag,sååå befriande!

Sedan slog klockan 21.00:)och min värld skakades om haha.

In vandrade Anna Anka(det kändes som hon var i min hud:)iiiii)och polarna.Denna elaka kärring utan verklighetsanknytning till något annat än sin egen backyard.Hon skäller ut personer som hundar och vurmerar spydigheter så jag bara vill SLÅ henne(och jag är ingen aggressiv människa.Men denna brudjävel får mig att tro att Hitler åter existerar i en kvinnas kropp.Hy och Fy vilken hemsk kvinna.I nästa program tvingar hon sin son att modella/fotas.När han börjar gråta säger bitchen kallt-Don´t come to me complaining...we had a deal.Han är utom sig av förtvivlan men vad skiter inte hon i det.SLÅ henne vill jag haha och adoptera hennes barn:)till en tryggare mer kärleksfull miljö.Så kan hon ge sin nära 70-åriga(dock betydligt varmare)man sina 3 Blowjobs so he doesn´t go out beeing unfaithful:)som hon sade.If Paul wants it he´ll get it FROM ME:)!Hoppas han har decinfiserat snoppen så den är TIP TOP as she want´s it:) haha.Men innerst inne är väl bruden jävligt olycklig eftersom hon måste vara så elak!!Barndomen måste ha varit hemsk.Synd bara att hennes små gullungar får lida för det!Nä hy och Fy vad frustrerad jag blir haha.Men varför ser du det då Mia:):) I can´t stop myslef hihi.Puss på er alla glada ärliga härliga människor !LOVE****

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar