tisdag 15 september 2009

Lovely Patrick Swayze


Idag sörjer jag mannen jag länge beundrat!Mannen som dansade så det spratt i kroppen ända ner i tårna.Mannen som karakteriserade Dirty dancing mästaren Johnny som bara han kunde,ingen annan har den sårbarheten i ögonen,passionen som visas i kroppsspråket och ända in i blicken som fick mig att tappa andan och säga "My Good"så här ska en man vara Lädertuff på ytan och passionerat varm, känslig och het på insidan.En man som tar en med storm på rätt sätt!!!!Han spelade Ghost och jag grät som en bebis,idag blev det verklighet och han flög iväg i sitt silverregn upp till världen ovanför där han nu säkerligen dansar så alla himlens damer nästan svimmar:).Men det är så tragiskt så hemskt och mitt hjärta gråter!Patrick ,Tack för allt du gett oss,Tack för att du fick oss att skratta,gråta och känna och inte att förglömma...att dansa hetare än hett:)!I will Miss You Mr Wonderful!

1 kommentar:

  1. Minns när vi trånande satt vid VHS-maskineriet och såg "Dirty Dancing"! Det var härliga tider på L.Tvärgatan:)
    Pusspuss
    Fru Dufwa...

    SvaraRadera