måndag 5 oktober 2009

Åh vilken underbar morgon...???NOT!!!!:)




...Vaknade 05.00 i morse och tänkte efter två försök att somna om... I`M GOING TO THE GYM TJOHO:)!!!....Så i med ett ägg i magen och lite vitaminer,packa väskan och ut i bilen.Jaaaadå ..väl framme vid bilen hittade jag ej mitt gymkort..Tillslut gick jag åter in och fann det i handväskan.All stress bort tänkte jag och körde iväg till gymet.Ohhh ingen Parkeringsavgift förrän 09 tjoho tänkte jag.Så ut med väska och grejer och upp med kortet..VAR ÄR KORTDRAGAREN????BOOOORRRRTTTAAA!!!!Anläggning stängd tills vi hittar ny står det.Inget besked hem i brevlådan NADA!!!...Där står jag som en idiot.Ännu en gång samlar jag mig och begiver mig upp till nästa anläggning i stan....Upp med humöret here we go haha....BARA 30 MIN PARKERING...!!!! NU ÄR STRESSHORMONERNA UPPE PÅ TOPP!!!!Svettpärlor i pannan och hjärtat slår i 120...Hem igen ,ej så pigg längre,ej så glad.Ut och vandrar runt så jag får upp flåset och tar en runda på en kvart.In och gör sit-ups och lite yoga.Sträcker nacke och rygg.Mannen kommer upp sur för att jag, trots tysta steg ,råkat väcka honom.Så ja...tid för att köra till jobb!!Underbaaaaar var tanken att börja med att blåsa bort all stress på gymet innan måndagen arbete:)haha shit pommesfrites!!! Nu mår man inte som man förtjänar.Ja ja det är bara att bita ihop.Som Scarlett säger i "Borta med vinden"-Imorgon är en annan dag:)!!!!Puss



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar