fredag 30 oktober 2009

grrrrrrrr:)




Denna förbenade människa!!.

AAARRRRGGGGGG blir Jag:)!
Belinda Olofsson som håller i Debatt på SVT 1.Jag förstår ej varför jag såg det igår,jag svettades av frustration och ilska.Haha...tur hon ejn stod framför mig precis då.Människan avbryter KONSTANT och är ej neutral som alla andra normala människor som håller i sådana här program.NEJDÅ Brudjäkeln är mer intresserad av att terrorisera publiken med sina egna åsikter och vassa och korkade kommentarer.Då hon ej lyssnar på gästerna...vet hone ej vad hon snackar om .Igår var det ett käsnligt ämne om den mördade 15_åriga tjejen.Tror ni hon har respekt...ACK NEJ,hon avbryter Advokaten 2 ord in i meningen så det låter som om han säger att offrets anhöriga skulle agera utav hämnd.När det absolut ej var det han ville säga,då han var normalt funtad i huvudet.Jag skulle kunna dra henne i håret och betee mig som en frustrerad 14 åring och bara rysta henne så ngt faller på plats.Puh hon är som en ettrig jäkla insekt ...och ni vet vad man gör med dem hihi.Nä skämt och sido,men hon är bara toooooo fucking much,och jag skall AAALLLDDDRRRIIIGGG se det mer,speciellt ínte innan jag går och sussar haha.Puss på er alla glada:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar