lördag 31 oktober 2009

Lars Winnerbäck


Hej mina vänner!

Har fått en liten Aha upplevelse idag.Min kära vänninna L har sagt till mig många gånger att Lars Winnerbäck är kanoon,he rules typ.Jag har dissat,vet ej varför egentligen förmodligen är det så, att jag gått på ytan och sett en rödhårig man får jag säga med gräsligt skägg, och tänkt nej fasiken,detta kan ej vara bra.Man e ju coco...nu är jag så känslosam efter att ha spenderat en stund på You Tube med min vän och lyssnat på Lasse(ja vi e polare nu han o jag hahah).Solen i ögonen,Kom änglar,Elegi som han skrev till sin kära Fru när det var lite dalgång i förhållandet m.fl.Jag har tårar i ögonen och svettas lätt:)detta innebär att jag hittat en passion i Lasses:)texter och Lilla L hade rätt,han går rakt in i hjärtat och likt Uffe Lundell(Ingen är dock som Uffe)så får jag medge..."He makes a difference".Med detta innebär att han får mitt inre i gungning...Hjärtat slår och Själen både gråter och skrattar.Han berörMig:)!Han är för mig en blandning av Lundell och diverse proggrupper på 80 talet Imperiet t.ex.De har en mening och tanke bakom orden and I Love it!!!!:):):):)Kolla och Njut mina vänner...och glöm inte att RIKTIGT LYSSNA OCH DÅ MENAR JAG MED ALLA SINNEN ÖPPNA:)!Love***Fröken Känsla:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar