onsdag 7 oktober 2009

Balck and White:)













Innan sommaren färgade jag håret mörkt som ni alla vet.Så lustig känsla att först bli till sig av glädje över att se annorlunda ut och sedan komma in i någon slags liten identitetskris haha varje gång jag såg mig i spegeln.Första veckan ok ,efter 3 veckor satt ej färgen kanoon längre och då blev det illa.Gick från redhead till brunett..,då min väninna (som hade helt rätt) konstaterade att jag aldrig kommer vilja göra om detta så jag skulle köra racet och testa allt innan jag gick tillbaka till ursprunget:).Hon diggade mig i brunt!!Så iväg och fixade ännu en intensiv toning som var riktigt mörk och Voila :)kanoon blev det och jag var var supernöjd igen i heeela 3 veckor:).Tuppjuck,panik sedan haha...iväg till frissan och fick blonda slingor.Snart är det tid igen för att bli riktigt blondy som jag är egentligen.Pappa tyckte det var hot med mörkt men nästan grät,för han lilla sessa ska ju vara blond.Håller med honom!Som min frissa sade,buskul men du skall se du kommer tycka gnistan,the spark försvinner lite ur dina ögon,och yes det var så sant!Gynning hur pallar du hihi???Ny färg varannan månnad,men jag förstår för det är kul att "bli ngn annan" för en stund:)!!!Puss på er.Snart en ljusblond flicka igen:)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar