tisdag 22 december 2009

GOD JUL:)




Jul Jul Strålande Jul...


passa nu på och njut och ha riktigt kul!!!




Önskar er allt gott nästa år ..


och att ni Lycka,hälsa och kärlek får!




I år har jag lärt mig att man kan forma sitt eget liv...


genom att in i sig själv ta ett riktigt stort kliv




..Man måste se det man önskar i sitt knopp..


Känna att det sker i sin kropp!!!!




Fantastiskt när det funkar...


så man ej bara i samma fotspår trött lunkar!




Man kan förändra och förändras till det man vill ha och till den man vill va:)...


Visst låter det superduperbra!




Vissa saker rår vi inte på...


Då de förutbestämda är och det är nog bäst så!




Läs The Secret du me´..


Så kan nästa år dig mycket härligt ge!:)




1 kommentar:

  1. JAG ÄLSKAR DIG MIN MISAN. JAG ÄR SÅ GLAD ATTR DU KOMMIT IN I MITT LIV. DU GER MIG GLÄDJE,KÄRLEK OCH STÖD I MITT LIV. TACK!!!!!!!! HA EN UNDERBAR JUL OCH ETT GOTT NYTT ÅR. PUSS MONA

    SvaraRadera