måndag 11 januari 2010

När det vååååras i bland bergen...trallallaaaaa:)

God Fortsättning på det nya året mina vänner!

Nu har jag bestämt att det snart bara måååste bli vår:)!!!Älskar snö...men nu e det nog!!!

Glömde jag säga att vi har inga element på mitt jobb....

Annars brukar jag ha julgranen in i februari så mannen skäms och vågar ej se grannarna i ögonen haha.Men ljus och glitter är ju så viktigt för själen!!!!Men nu skall Mormors lilla söta gran ner i väntan på nästa Jul,och in skall tulpaner och mycket nya färger och värmeljus istället:)!!!



Som alltid får jag panik när Jul och Nyårsfirandet är slut...det känns som mitt bröllop...Man har längtat och trängtat så länge,sedan är det över på ett tjoffs och man står där med tårarna i ögon och undrar liksom vad som hände...man hann ej med att njuta liksom förrän allt var ett minne blott.























Men allt är magiskt med julen förutom pressen och stressen som alla känner...kanske den som hindrar en från att verkligen få ut varje minut och njuta fullt ut!Säger vaaarje år...att nu skall jag inte stressa..men alltid är det något,och även om alla klappar är köpta är adrenalinet på topp så kör man i 5:ans växel!!!Efter julafton längtar man till Nyårsafton och köper alla "glitter"detaljer som skall finnas på kroppen:)GLAMORGIRL HERE SHE COMES:)Jag förbereder noooga så jag skall bli så grann som möjligt hihi,...efter Nyårsafton ja...då får man väl längta till midsommarafton hihi.Jag måste fånga dagen och The Moment ännu mer!Många kramar på er alla!Ha en underbar dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar