tisdag 26 januari 2010

Fryyyyyser






Hej Go´vänner!!!!
Älskar snö och vacker frost liggande på träden!Men den som "gapar efter mycker..."haha nu fryser jag som sjutton och längta
r tills våren och sommaren.
Tänk att slippa ta på sig 3 lager kläder för att ¨gå på jobb eller raggsockar på
fossingarna när golvet är svinkallt hemma på kvällen.Vi har inga element på jobb,så igår fick vi gå ut för att lura oss jsälva att det var varmt härinne:)!!Ja jösses vilken amatör man är haha.Det värsta är irritationen av bengaloo-bilister på vägarna every fucking morning:)...man tänker-Oj då vad har skett längre fram???...Svaret är INGET, bara "Torsten" som kör i 20 ständigt tryckande på bromsen längst fram lyckigt ovetande om sin låååånga "svans" av bilar med arga människor i på väg till jobb.Torsten lilla det är Morgonrusch...ta småvägarna.Sedan har vi även "Jubleidioten" Mr "Gnid mig i häcken" som trots enorm halka ligger en i häcken vildsint stirrandes då man ej kan vända in i vänsterfilen just this second för...DÄR ÄR EN BIIIL:).Ja jösses haha.Brukar sitta och svära tills jag blir trött,sedan säger jag lugnt och trött till mig själv(every fucking morning)Honey...det enda som går snabbare för att du retar upp dig är ditt hjärta haha.Vissa saker lär man sig aldrig:)!!!Men något som är superbra är att jag är lite crazy som ni alla vet:)haha,då snön ändå lockar och förföriskt kallar på mig så har jag vandrat my ass off som aldrig förr.Gå gå GOOOO Babe haha,och det är Nice på kvällen med raggsockorna att ha varit ute i luften när man sitter där som ett fruset barn hopkrupetr i soffan:)!Love Ya´All!Snart kommer våren tjoho!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar