måndag 25 januari 2010

AAAARRRGGGG

Godmorgon alla fina människor!!!
Till min bestötrning och sorg läser jag i dagens Aftonbladet att Lagen om att Arbeta TROTS ATT FOLK ÄR SJUKA nu har nu krävt ett dödsoffer.
Dottern skriver att Läkarna ordinerade total vila mot hennes ständiga värk,diskbock,förstörda leder,panik ångest och depression.
det slutade med att hennes mamma begick självmord,då hon ej orkade mera.
Försäkringskassan hade ej läst sjukdomshistorian,ej pratat med läkarna...de bara
stängde ute denna kvinna som bara såg en utväg...
Jag blir vild och galen av frustration,Jag blir rädd av sådana oempatiska jävla Hitlermänniskor som sitter i regeringen.Fy fasiken var skall detta sluta.
Dotterna skriver just att regeringen satte in lagen då vissa blev ofrivilligt sjukskrivna och ville såååå gärna arbeta....ELLER HUR!!!???Hon undrade var dessa fall fanns som var upphov till denna vansinneslag.
För mig är detta ej bättre än att vi bor i ett land med en Fascistregering som bara ser till sin egen rika rygg,undrar vad de skulle säga om detta involverade en av deras nära och kära så de blev utan ersättning....
Olof Palmer är nog ledsen i våran himmel och alla andra också som slogs för folks rättigheter.Jag blir så jäkla matt!Var finns empatin...börjar vi få ett släkte av kallhamrade robotar...men då skall de fan inte styra vårt land.Fy fan för dem!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar