tisdag 26 januari 2010

Stjärnorna på slottet:)



Vänner!!Åhhh vad jag har njutit av denna omgång av Stjärnorna på slottet.Inaga intriger eller avunsjuka Flip som blir Flop.Utan bara prat,tårar,gemenskap och mycket mycket skratt.Aviúnsjuk blir jag lite:)för jag vill vara med och bara äta go mat,driocka skumpa,hitta på äventyr och få mental stimulans!!!WOW!vet ni...det är så jäkla skönta att TV börjat visa program där folk VERKLIGEN pratar med varandra,bryr sig om varandra och inte bara leker och dissar varandra!Jag njuter i fulla drag!!Mannen tittade med höjt ögonbryn när jag mitt i en allavrlig och sorglig historia av Björn ranelid nnickade med och svarade mmm ja precis!!!!Haha han trodde jag hade förlorat heeeela förståndet:)!!!Dessa ljuvliga personligheter gav mig så mycket och det syntes att de själva fich AHA-upplevelser av varandras livshistorier och sällskap!!!!Björn ranelid som jag trott var dryg och halvstroppig med sina speciella RRRRR,var en ljuvligt intelligent ordkonstnärmed ett ledset hjärta av renaste guld,och en förmåga att kunna ge av sin enorma beundran för de andra!!!Kjel´lan Bergkvist är ju som alltid ´fantastisk!Rolig,bestämd,frispråkig och orädd...men också enorm ödmjuk!Sivan är bara så härligt tokig och skön att man kiknar av skratt!Meg...den ständigt unga Meg som glittrar i sin busiga blick och fnittrar som en liten underbar flicka i flätor:),Ljuvlig!Tommy The Voice Körberg hade jag trott var en riktig besserwisser och stropp,men ack så fel!!!Väl medveten om sin gåva förståss,men enormt bra lyssnare och vän!!!Tack kära för detta program!!!jag har verkligen fått
lite Godis för själen!!!!Puss

1 kommentar:

  1. Tjena.

    Håller med,stjärnorna var strålande.

    Ha de gott
    Jonas

    SvaraRadera