onsdag 3 mars 2010

Kräksjukan....


Fy bubblan vänner!Hade sett fram emot en god stund hos min väninna i fredags.Satt och hade jättetrevligt när jag plötsligt blir totalt utmattad och känner mig förgiftad...Efter en stund kom den...KRÄKSJUKAN...Den kom på några minuter och det var bland det jävligaste jag har upplevt.Läste i tidningarna att de som haft den trodde de skulle dö och jag håller med ,det går ej att beskriva.Kroppen slås ut och du bara spyr,spyr,spyr och kan knappt andas.Kroppen är helt lealös och du är livrädd!!!Hade känt mig illamående hela veckan,men trott det var stress...men ack nej.Alltså detta önskar jag ej min ovän!!!!!Där stod också i tidningarna att de som haft det levde med en sann skräck att få den igen,och jag håller med!!!Är inte mesig,men detta var det jäkligaste!!!Är fortfarande totalt matt,det känns som någon karvat i mig,gröpt ur ,mig i mitt inre .På grund av personalbrist har jobbat hela veckan Non stop.Puh mina vänner,längtar tills fredagkväll,till jag får slappna av!!!!Puss på er alla glada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar