torsdag 4 mars 2010

Ulf Lundell


Jag säger som de 3 rockbrudar(40+:)) jag träffade på konserten jag senast såg med The Man Ulf Lundell för några år sedan...Om jag någon gång ej kommer hem:)är det för jag rymt med "Ulfan" haha.De hade följt honóm land och rike runt,varit backstage och avverkat Antal tjejfester med det gemensamma ämnet för kvällen:)-Ulf Lundell:)!!been there done that!!Vet ej riktigt vad det är men man tror att det är till MIG:)han sjunger,han tar sig in i kvinnohjärtan och sedan är det en livslång Amore oss emellan:).Crazy...???...Maybe:)!!!
Nu såg jag att det är konsert på G och det är samma "symptom"som förr som sprider sig i hela kroppen haha.mannen är nu över 60 men jag och många andra blir fortfarande knäsvaga.det är texterna,den hesa stämmen,den sorgsna "ta hand om mig och gör mig hel":)-blicken och hans stökiga förflutna som får vissa av os crazy women att kippa efter andan haha-jag menar det är inte Brad Pitt vi snackar om här så jag förmodar att ej alla förstår...but I´ve got it!!Persbrant har samma potential att komma in i detta facket av "kom och hjälp"mig facket...(men den mannen är ju vacker som ett djur puh:))men det är dessa män som talar till en viss sorts kvinnor.Dessa män ÄLSKAR kvinnor,högaktar kvinnor och dör utan kvínnor.Det är med dessa man lever Höga berg och Djupa Dalar AAALLLDRIG mitt emellan-lagom.Helvete eller paradis:)!jag hyllar idag min idol Ulf lundell och jag tror nog jag står där med bultande hjärta även i sommar:).kram och Peace vänner:)!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar