fredag 28 maj 2010

Oj Oj Oj Stackars lilla Anna


Hej vänner!

Även då jag ej tyckte rätt låt vanmn den svenska melodifestivalen hejade jag självklart på vår Anna igår.Jag måste säga att hon höll måttet och med Armenien var hon nog den enda som ej tog en falsk ton igår,resten lät ringrostiga!!Vilken chock när Sverige för första gången ej är i final.Jösses...detta hade ej funnits på kartan när man var liten.Stackars lilla Anna!!!Jag fällde en liten tår faktiskt för jag led så med det lilla livet och med Sveriges befolkning som säkerligen känner som jag idag...Vad konstigt allt blivit.Sverige är ju the King of Music med vår Abba i ryggsäcken och alla andra kingaartister.Men vinden har vänt....och det känns sorgligt.

För alla oss ledsna har vi något lite att trösta oss med att våra fantastiska svenska låtskrivare har spritt sina sånger worldwide så vi kan fortfarande Heja på dem.Men att ej se en lycklig Svensk artist på framsidan av tidningarna idag är allt bra konstigt!Ja...vad är en bal på slottet...Puss på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar