tisdag 24 november 2009

Testing testing:)

1. Hur gammal är du om fem år? 48 Bast
2. Vem var den senaste du träffade? Mona
3. Hur lång är du? 162 cm
4. Vilken var den senaste film du såg: Flickan som lekte med elden
5. Vem ringde du senast? Magnus
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till katarina:Vi tänker på dig!Puss Misan,Mona o Bodil
7. Vad är dagens planer? Jobba och sedan tjejkväll hos Tania
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?Skriver många sms men ringer om jag skall prata länge,på "fast telefon:)"
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta ,Tack gode Gud!!!!
0. När såg du senast din mamma? Igår tjoho!
11. Vilken ögonfärg har du? Gröna
12. När vaknade du idag? kl 06.00
13. Har du någon gång hittat en katt? Nop
14. Vilken är din favoritplats? När jag är med dem jag älskar och självklart på platsen jag älskar GREKLAND,eller på någon mysig restaurang!!!!!
15. Vilken plats föredrar du minst? Sjukhus
16.Var du att du befinner dig om tio år? Förhoppningsvis är jag en lycklig och frisk mamma som njuter av att se mina friska och pigga föräldrar leka med henne .Jag hoppas även min man älskar mig som nu:)och att vi är lyckligare än någonsin!!!.
17. Vad skrämde dig som barn? Pantern i djungelbokenhihi,och ensamheten,att bli lämnad
18. Vem fick dig att skratta senast?Mona
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej då,:)gammal nog!
20. Har du stationär eller bärbar dator? den är både och:)(tror jag)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nop:)som gud skapade mig!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 1 stor
23. Har du någon gång spytt på fyllan? Japp
24. Föredrar du skor, strumpor ,barfota? Barfota!!!!!
25.Är du social? Oh yes!!!
26. Vilken är din favoritglass? mammas vaniljglass med jordgubbar:)!!!!
27. Vad skulle du göra om du vann en miljon?Skänka pengar till alla som behövde en slant,mamma o Pappa och vänner,en bil till min man:)och till de behövande,och shoppa loss
28. Tycker du om kinamat? Jodå:)det går ner:),men jag föredrar thai:)
29. Tycker du om kaffe? Bara Gott kaffe,perfekt gjort och skållande hett(o Irish förståss:))
30. Vad dricker du till frukost? renar först kroppen med ett stort glas vatten med äppelcidervinäger,mer vatten sedan kaffe och god macka med kokt ägg eller havregrynsgröt.
31. Sover du på någon särskild sida? ´Höger
32. Kan du spela poker? Hellre än bra haha
33. Tycker du om att mysa? Absolut,men inte hela tiden ..är rätt aktiv av mig och vill se folk och göra ngt skoj.lagom av allt är bäst....Förutom av Hälsa och kärlek som man aldrig får för mycket av!!!
34. Är du en beroendemänniska? Tja,sisådär.Beror på vad det gäller.Jag är väldigt spontan också!!!
35. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej,faktiskt inte.
36. Vill du ha barn? japp:)Ett:)
37. Kan du några andra språk än svenska? Engelska,Franska,Lite spanska,Lite italienska och danska.
38. Har du någonsin åkt ambulans? Usch nej,peppar peppar ta i trä.
39. Föredrar du havet eller en pool? HAV utan tvekan!!
40. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder,middagar ute,presenter tll vänner,mannen,mamma,pappa jag älskar ge presenter och få ett underbart leende tillbaka!!!Det värmer så gott i hjärtat!
.41.Äger du dyra smycken? Jadå:)
42. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Carbonara med sallad och vatten
43. Vem är den roligaste människan du känner? Wow...det finns så jättemånga!!!Proffs:Robert Gustavsson
44. Välj ett ärr på din kropp? Blindtarmsärret(tur jag finally fick det...:)hade han väntat en dag till hade den spruckit,bengaloo läkare)
45 ringsignal? Bytade precis Rhianna/Chris Brown,mot en gammal hederlig ring plingsignal-rrriiinnng:)
46. Har du kvar ett klädesplagg sen du var liten? Mamma har sparat:)!
47. Flirtar du mycket? Älskar att flirta!Gör det med min man allt som oftast:)...
48. Vart togs din profilbild för din blogg? När jag modellade för en träningsmaskin.
49.Kan du byta olja på din bil?Jodå,har gjort det EN HEL:)gång själv:)!
50, Har du fortkörningsböter? Japp en gång ,och fyyy vad det gjorde ont i plånboken:)!!!
51. Vilken var den senaste bok du läste? Läser The Secret just as we speak!Suveränt bra!
52.Läser du dagestidningen?Ja gärna Sydsvenskan och en kvällstidning.
53. Prenumererar du på någon veckotidning? nej slutade precis.innan var det hHennes ,Damernas eller Plaza:)!
54. Dansar du i bilen? Ja absolut!det sade min man sade det direkt när vi för första gången åkte bil ihop haha.
55.Vilken radiostation lyssnade du på senast? Mix megapol.
56. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Ett mail ang. Limouisine till en tysk kund.
57.När var du i kyrkan senast?Det var en stund sedan...då tände jag några fina ljus och skänkte många tankar till de jag älskar.De på jorden och de som bor en trappa upp:)!!!!
58.Vad skall du göra nu?Jobba 2h 10 min till:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar