måndag 9 november 2009

Ensamma mammorna är inte lonely längre:)






Ja så var det nu La Grande Finale i "Kärleks VM"haha.Jag satt självklart bänkad framför burken.Exalterad värre alltså,för grejen är att det var bara Oscar the Hunk som gällde /för mig alltså:)).Det underbara Yrvädret Helena valde som tur 'är Oscar och inte ett öga var torrt vill jag säga....När hon springer till honom likt en älva,han öppnar sin stora härliga hotta famn och tjoff så sitter den lilla busungen runt hans midja ...Suck,som sagt inte ett "öga torrt"!!!
Så granna att tiden nästan stannade och hon var så kär så tårarna rann.UUUUNNNDDDEEERRRBART!!!!!



´


Dalkullan Ulrika fick sin "Fotbolls Lasse,och när han sjöng Schlager för henne på typ "Wallmans!så grät jag en skvätt för det var en ren uppoffring från hans sida,detta var något han gjorde med darrande ben och svaj i rösten.BUT HE DID IT:)För henne...för kärleken suck igen!


Goa Madde valde att avstå denna gång då hon ej kände 100%.Kanoonbra gjort.Men den härliga blomsterflickan hittar säkert någon prins snart,bara de orkar hänga med på alla hennes ständiga aktiviteter..Inte en lugn stund här inte nejdå.Inte att hon tog med sig snubbarna till gymet...haha nej det var Allt från forsränning,kajaka till jag vet inte vad:):):):)...och gärna på samma dag hihi.
Tack brudar för god underhållning...och Nu Helena:)får du klämma så mycket Hunk Gump du bara kan haha.Puss och Hurra för Kärleken!!!!

1 kommentar:

  1. Ja, lite kul var det.....
    Mycket intressantare kvinnor denna gången än sist... men många av killarna var... nja... inte så roliga... ;)

    SvaraRadera