onsdag 4 mars 2009

Fröken Rosing söker kärleken....


Jaha,..så satt man där och tittade på Rosing igår igen.Jag sade till min väninna Tania förra veckan.._Vilka idioter..Då sade hon -De största idioterna är du o jag som tittar på det...Haha sååå lysande sagt,så sant.men som sagt kan man ej låta bli,trots man sitter och svettas av alla pinsamheter och man skäms verkligen för hennes räkning,puh vilken Bengaloo!:)

En kille som fick ÄRAN att dinera med henne på kvällen sade Hon- Grattis till....HALLLÅÅÅÅ bruden man säger inte Grattis till en date med mig ,man säger -Åh vad skoj!!!Sedan sade den skånska bonden saligt-Tänk att man står här i "rökrutan" med LINDA ROSING.Då sade den egofixerade kallhamrade bitchen-Ja..tänk att jag är i ett program med HELT VAAANLIGA killar...

Den bästa kommentaren kom från Johan(han som sov sig igenom dagarna:)...Lindas vän frågade honom hur det skulle kännas om han nu blev Rosings utvalda man...då blev han ju en officiell person.Då sade gårdagens hjälte:)-Jag e redan e B-kändis i Göteborg...Börjar jag dejta Linda går jag ju ner till att vara C-kändis,så det vet i fan om det är så positivt.Haha vilken ljuuuuvlig kommentar!

I skidbacken hånglade hon nästan upp Mr Sötnos och åkte skidor med hans "underliv halvt tejpat mot hennes stjärt:),istället för att enligt god sed mingla och prata med alla.En annan sak som gjorde mig så jäkla upprörd var när MR Chippendale berättade ett smärtsamt minne ... både han och de andra pojkarna fick tårar i ögonen...Men inte isdrottningen..oh nej,pundhuvudet pillade sig i håret och pustade och sa jahhaaa ok....denna otrevliga spånade brud borde ej få ta upp någon mans tid så länge hon ej kan ha hyfs och betee sig som en människa.hon kommer ju så småningom reagera på att någon är lite berusad...har piller i väskan You name it...Bruden som vi alla har sett asfull tjonga i TV,..på offentliga tillställningar med Roboínson robban m.fl.Snälla lilla vän-gå i terapi utan kameror och lär dig att du ej är högaktad kändis utan en helt vanlig brud som fått lite uppmärksamhet för du var med i BB och har sedan valt att gå ut med alla dina förhållande i media.thats it!Alla dessa män som vaxar bröstet mm för hennes skull,skärp er och visa att Du är en man inte mus.Men ett är nog säkert...jag kommer säkerligen sitta och skruva mig i soffan nästa tisdag också:)

2 kommentarer:

  1. den tjejen är inte 100, så e det bara. Märkte man redan i Big Brother..Men ack så snygg hon var då än nu...

    SvaraRadera
  2. Japp,det var annat då!Gynning är cool för hon står för vem hon är!Puss

    SvaraRadera