fredag 6 mars 2009

VÄNNER...


Dessa mirakel...

Dessa Livlinor!

Jag säger Tack för att ni finns!Ni vet vem ni är och jag famnar er alla!Ni ÄKTA vänner som finns där i vått och torrt som jag finns där för er!!!

Många säger...min man är allt jag behöver...och så tjoff så avpolleterar de sina polare.

Den dagen som det kanske blir en fnurra på tråden då får man åter ett samtal och de smörar upp en i väggen....NEJ... de är inga riktiga vänner.

Äkta vänner behöver man ej truga..där finns man i deras hjärtan för alltid och de har behov av vänskapen och den fanatsiska relationen med sin vän!

För X-antall år sedan försökte jag "göra slut" med de vänner som utnyttjat använt mig som ett bollplank vid behov...då och då när mannen hade en fis på tvären,eller som sällskap nerför trappan på diskoteket...en sällskapsdam helt enkelt som de aldrig lyssnar på bara köttar på om sig själv och sedan "dissar" en precis när man behöver dem som mest.Jag var ung och snäll så jag var dum...men man skall kunna ge 100% till sina vänner!Men det var smärtsamt!!!Mycket smärtsamt!

Men till er som i mitt hjärta fortfarande bor som ej gett mitt min själ några "ärr" vill jag säga!You mean the world to me!!!Jag älskar er!!!Puss från mig!

1 kommentar:

  1. Hååler med dig till fullu=) loove you too sweete...snart e det gå hem dags....pusss

    SvaraRadera