torsdag 12 mars 2009

PUSS







Vill ge alla glada goda människor en stor Puss idag!Hade en superb lunch med min bästa "compadre" Hal,vi pratade som alltid om allt mellan himmel och jord.Bokstavligen talat faktiskt:)!!!Vi diskuterade boken/DVD:n THE Secret och kom fram till att den var så "Sann"Ett sådant möte med en vän är befriande och man blir trygg och Happy!En otroligt begåvad man som ger av sig själv!Vår vänskap började för 28 År sedan and mean the world to me!!!Många av mina svartsjuka män har genom tiderna retat sig och "dragit sitt hår" över denna kill-polare,men de har allt fått Gilla läget...för någon vän slänger jag ej på tippen för någon!!!Så jag säger tack Hal för att du finns!



Till er andra ger jag som sagt en stor solig varm Puss av Kärlek och respekt!



3 kommentarer:

  1. Nu håller jag alla mina tummar för dig på Söndag min darling....LYCKA TILL!!!!

    I dag e det fredag...wiiiie, å snart möte...usch....haha

    mängder av pussar//Mona

    SvaraRadera
  2. Nice... thanx my friend...

    Kram

    SvaraRadera