fredag 13 mars 2009

Helg igen:)





Jaha då har en vecka åter gått och det är fredag och 29 minuter till hemgång:).Denna helgen kommer gå åt till att träna träna träna för att sedan på Söndag kunna göra ett väl inövat Box program.

Jag skall dock se Let´s Dance ...

Träna emellan sedan är det Samantha och läggdags.


Imorgon far jag iväg till Gymet och sedan till Tania för att visa mina konster:)och få proffsbedömande av hennes lilla prinsessa Amanda 3år:).


På kvällen skall jag titta på Melodifestivalen.Tycker Heat är jättebra men ser ej proffsiga ut,men det gör däremot Malena...en riktig Quinna med muskler båda på armarna och i rösten:).de Europeiska männen svimmar när de ser henne och kvinnorna blir tagna av sången och hon vinner:)


Sedan kommer söndagen med stormsteg och lilla jag ska omvandlas till en grym Box brud:)!Håll tummar och tår att det går bra!Puss!

1 kommentar:

  1. Let´s dance och Samantha....Nu glömde du väl ändå nått... VINET!!!!!!!!!!!!!!hahahah;)

    Puss//Mona

    SvaraRadera