torsdag 12 mars 2009

Så var det Fröken rosing på Tv igen...Det måste ju kommenteras:)


Så satt man där med Rosing på näthinnan igen:)Denna gång var min irritation så stor att jag nog hade dragit ut henne ur Tv:n och läxat upp henne om jag kunde så hon fick lite hyfs innanför skalet...

Bara det att försöka snörpa på munnen och säga_Jag gillar inte när killar eller folk i min närhet är överförfriskade...Looki Looki who is talking..The Quen of fylla och förnedring.Hon skall nog vara försiktig med att döma...tycker jag!!

Har aldrig skådat en sådan människa...Hon kunde ju lika gärna raggat upp en "kis" på stureplan och gått hem och gjort vad hon skulle...För hon är den mest nonchalanta människa jag någonsin skådat när hon leker med sina tävlande grabs`.Att försöka smyga förbi sin lunchdate med den andra lunchdaten inhånglad i sidan var det lägsta jag varit med om.Denna man som säkert är 10 gånger mer Glamorös och känd än hon kan drömma om,en äkta "Chipendale"...(vilket säkerligen retar gallfeber på Madame)Han gav henne mycket bra kommentarer efter hon dizzat hans dikt...Tyvärr bad han om ursäkt senare,trots att allt han sade om henne var klockrent!Hy och Fy vilken människa...kan inte säga Bitch-för det kan vara en cool människa som respekterar andra,nej hon är bara Trash!Me dont like:)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar