tisdag 21 april 2009

Andlig Frihet...

Jag var tillsammans med 4 vänner hos ett medium i Söndags....


Det var magiskt det var Klockrent.


Min Älskade Farmor och jag har nu äntligen "snackat":)


Jag är så mycket Lyckligare Nu!!!Mycket info blev det både om dåtid och framtid:)


Nu är jag ännu säkrare på att vi får möta våra nära och kära efter vi går "En trappa upp"!


här vi lever nu är nogingenting om man jämför med det stora blå däruppe där det onda ej finns.men jag är fortfaranda livrädd och vill ej tänka tanken för livet här ner famnar jag...Älskar Jag och tackar Gud för varje dag jag och mina älskade får bara får vara tillsammans och ha hälsan!!!


men visst känns det tryggt att detta bara är början...och att vi kommer åter mötas!





men detta får mig att njuta ännu mer av varje minut!


tack älskade Gode Gud för att min lilla Farmor kontaktade mig och jag tappade denna tunga sten jag burit på i snart 2år.och Mormor...Tack!Jag älskar er!


Jag älskar livet...Ja carpe Diem!!!Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar