tisdag 21 april 2009

UUUUnderbart:)



Vet ni :)Ibland är det bara så gott att få en lite uppskattande gest från kund.20% rabatt på make-Up store gav min kära kund mig då han tyckte han blev väl bemött när vi pratade och skrattade i telefon.Jag gav hononm rabatt och han gav mig ett Bonuskort på 1 år på make Up store:)My favourite place-alla skuggor som glittrar ikapp haha och där jag gjorde min brud Make-up:)!Love it:).Make up Artisten min kund) gav mig friheten att unämna en duktig och Trevlig kollega till som var värd ett kort:):):jag gjorde nästan så min lugna lilla Norrländska vän hoppade ur stolen av glädje:)!
Nu jäklar skall Mona och jag shoppa till vi svimmar hihi
Tack kära Mr W,I´ll never forget You!:)PUSS

1 kommentar:

  1. Jag flög upp i taket igår när jag dessutom såg att det var 20% å inte 10%...OJOJ mIsan...here we come...Tack änn en gång...pussssssssss

    SvaraRadera