tisdag 7 april 2009

Födelsedag:)


Hej alla Glada:)!Alltså...när jag fyller år är jag fortfarande lilla Mia 5år,med flätor och tårar av uppskattning i ögonen när någon sjunger för mig eller uppvaktar mig!Jag har pirr i magen natten innan och känner mig skitglad!carpe Diem är mitt motto och jag är så tacksam för varje dag jag får spendera med mina nära och kära Lyckliga och friska,tackar gud!!!!

I lördags hade jag och mannen Födelsedagsmiddag för min mamma och pappa!Det var så trevligt!Dans,sång,massor med mat och god dryck:)!Fick kläder och rosa rosor med brudslöja,och av Magnus fick jag pengar till något skoj:)!puss och Tusen tack!På jobb uppvaktades jag av några kollegor med smycke och fina saker från make up store och fick även tårta:)!helt underbart!Sedan alla dessa grattispussar på mail och kort...Jag är så gald och rörd!!!Tack snälla för ni förgyllde min dag!

1 kommentar: