torsdag 30 april 2009

VALBORG








Hej Vänner!

Valborgsafton...



Vill börja med att Gratulera min Älskade Mormor uppe i himlen på hennes dag Hurra Hurra Hurra Hurraaaa Jag Älskar Dig och saknar dig så!

Nu vänner...Checka bilden:)Här satt jag på exakt smma plats och vis för många år sedan och hade bus för mig:)!Kul var det(säger de som vet haha).Skämt och sido:)Men här satt jag och polarna och åt kyckling och drack el vino och rökade som borstbindare:).Vi dansade pratade och lyssnade på musik Ja,det var värsta Flower Power stämningen Jag lovar!Sedan bar det alltid ut till en nation för mera bús hihi.Ja jösses va skoj vi hade!!!
Jag vågar knappt berätta om hur min helg är planerad..då mannen ska jobba....Jodå ni hörde rätt...

Så jag klistrar in lite ledtrådar så ni får ett litet hum om hur jag planerat min helG:)Till er andra Normala människor:)önskar jag en Trevlig Valborg med mycket gott,lite Bus:)och mycket skratt!Puss på er!!!



1 kommentar:

  1. Din lilla BUSA!!!!!!!!!!!!! Ja valborg var faktiskt roligare förr då man gjorde massa BUS=) Gillar det där med SOLSTOLEN, det ska jag också göra....Älskar dig..puss min käääära vän....

    SvaraRadera