torsdag 7 maj 2009

Träning

HEJ VÄNNER!!!



En Halvtimme till man skall svettas:).men jag älskar varje minut av det.Ja det är som SEX kan man säga:)Lyckoendorfinerna strömmar ut i kroppen,man känner sig snygg och Hot:) och livet leker.Eller hur?!Visst är det som SEX:)haha





Har startat en ny stenhård träning a´la David Kirsch.Mannen som får Heidi Klum att återfå sitt sexpack :)


















David Krisch är fenomenal!Man svettas pustar och stönar medan han skriker ut Kööör så får du sexiga muskler,en sit ups till tänk på kakan du åt innan idag!? och Snart är din rumpa fast som sten Beautiful,Sexy,Lovely ,Haha klart man tränar som besatt till man nästan(bara nästan:))svimmar:)!Tania och jag Trränar och sedan belönar vi oss med en rykande het kopp kaffe och Girl snack:)!Tänkte dela med mig av lite övningar och believe .me..:)Jag tänkte
peace of cake när man är vältranad HA HA och Fniss ...NOT easy:) at all,nästan så man skulle säga "Kids don´t try this at home hihi



Så jag varvar gymet med detta svettiga pass:).
Första gången flög Jag åt ena hållet hantlarna åt andra och bollen åt skogen:).









Men skam den som ger sig:)balansen börjar infinna sig och spänner man mage och rumpa konstant så håller man sig rak,stark och ryggen går ej år pipsvängen(peppar peppar).Armhävningar samtidigt som man står på bollen är svåra men det är ännu svårare att bara stå stilla på samma sätt precis som om du skulle göra armhävningar fast du spänner hela kroppen med händerna i golvet ocgh står i en rakt linje upp i luften på tå på bollen puh :).Men jäkligt skoj!!!

No Pain No Gain so let´s start swetting :) Puss på er alla Goá glada Pussgurkor!

1 kommentar: