fredag 8 maj 2009

Älska idag...



Vänner famna livet!







Njut idag!
Kyss din Älskade idag!


´Skjut inte upp allt och säga jaja det kommer,jaja det får vi se...


Famna dina drömmar,mål ochgör det DU vill inte vad din partner,vänner eller familj säger åt dig att göra.


Ofta hör man folk som säger -Nej men "Greta" lilla vad skall grannarna-andra säga...


-Äh sluta nu lilla Greta det är du aaaaldeles för gammal för...


-OSV.


Nej inte vill du sitta där som 80 taggare och vara bitter på grund av att du lyssnade på någon annans Bullshit som sänkte ditt självförtroende.


Det finns ännu en sak till jag bara avskyr!!!


När folk skrattar högt,pratar högt visar upp sin vilda roliga sida-Den där sidan som är Unik och man skall släppa ut och vara stolt över och någon hämmad idiot säger Nä men lägg av du skämmer ut mig...




Det är den andra människan som skall skämmas för att han på en röd sekund mosar den sprittande "blommans" spontana skratt,dans,skratt Whatever.



Jag blir så arg och ledsen!


...Har själv upplevt dett flertal gånger och från att vara sprudlande som champagne blir man röd om kinderna och får tårar i ögonen!Varför skall alla vara så jäkla lagom...Det är så skönt att alla är Unika och härliga personligheter.Lugna-Vilda-Crazy eller blyga doesn´t matter bara de får vara sig själva!


Lite mer flower power mentalitet till världen...Lite mer ödmjukhet,barnasinne och spontanitet.

Skratta Gråt Lev NU!Du är fantastisk som du är!!!Believe it!!!!Gå ut och famna dig själv!Säg till dig själv att Fuck them som tycker du är på ett speciellt sätt -För mycket eller För lite...Vet du...De är bara så jäkla hämmade och missnöjda med sig själv att de ej unnar andra det som de själv önskade att de hade!!!Så glöm inte klappa dig på kinden och säg Jag Älskar mig själv,Jag duger;jag är rätt fantastisk som "Jag" är!Puss på er alla fina Goa´människor!











2 kommentarer:

  1. Du ger styrka, tröst å kärlek..Precis som en kär vän ska....Du ger mig styrka.......love you

    SvaraRadera
  2. ...du är så härlig gumman.. tar verkligen till mej av det du skriver.. du har så rätt!!
    kram Sussie

    SvaraRadera