tisdag 26 maj 2009

FEST:)


På lördag skall jag stuffa bland ett 70 tal andra människor på 30-års fest:)(ja det var en stund sedan man var det haha).Det är min lilla kollega Mona som fyller 30, tjoho för henne!!!Temat för kvällen är självklart Norrland:)då båda bruttorna är där ifån,så man snackar väl som en Pite-bo när man kommer hem haha.Det skall bjudas på 3 rätters och hela "baletten",DJ finns också och våra favvolåtar är nedskrivna.Det är planerat in i minsta fina detalj för gästernas bästa,otroligt proffsigt týcker jag!!!Det känns tryggt!Lilla Mona har alltså kollat allt från allergier till favvolåt och det är kanoonbra!Vi snackar "outfit" dagarna i ända och försöker komma fram till vad vi skall ha på oss:)!Vi sjunger redan snapsvisor och busar.Riktigt skoj!Halva kontorets brudar skall dit och busa:)!KUL!Jag säger let´s Rock and Laugh all night long:)
Pussinuss

3 kommentarer:

  1. Wwiiieee vad jag längtar. Ska bli såååå himla skoj att ni alla kommer. Vi ska verklgen äta dricka å dansa för fulla muggar. pus min älskling e så glad att jag har dig.....SMACK

    SvaraRadera
  2. Hoppas ni får jättekul!!! Puss!

    SvaraRadera