måndag 18 maj 2009

TANKARNA FYLLER MIG....






Hej vänner!





Var inne på "Gynnings blogg" och läste.Ibland är det som om hon har satt ord på mina tankar,otroligt duktig tjej!Hon "ÄGER"!!!!Fantastisk blogg, hon blottar sin själ och skriver om sina känslor ...Om frustration om Panikångest och jakten på Kärlek men också om sin ständigt pirrande längtan efter spänning och frihet.Likt mig tycker hon det är frihet att vara på ställen där folk kan vara sig själv och ej "tassa på tå".Hon skriver om sitt Ibiza där hon nu köpt hus.It reminds me of my Greece,min oas av frihet här på jorden.Där jag bara är Mia och det till 100%.Jag skrattar högt och känner mig Fri..Fri i själen och så stark!!!Där kan ingen rubba mig-förstöra min glädje.Där förför himmel,hav,mat och atmosfär mig!Där är det ultimata Meditationsstället för mig!Bara jag landar så infinner sig ett pirr i magen likt julaftnar när man var fem bast.Jag blir euforisk,Huvudet kristallklart,Tankarna på plats och Kärleken bara pumpar i mina ådror!!!Jag är då LYCKLIG:)!!!Plain Happiness!De säger att vi svenskar blir annorlunda på semestern ..DA...självklart blir vi det-vissa mer,vissa mindre.Där kastar vi skorna,dansar barfota och bara "Lever"!!!Konstigt att vi blir annorlunda....hmmmmmmmm:)hihi.Men vart än du känner är din lilla "Pärla" så njuuuut.Det kanske är på din terass,i en lummig park eller bara hemma.Alla har vi någonstans en plats där man bara känner"Detta är paradiset på jorden"-Här "landar" jag och här kan jag bara få "Vara"!Till er som ej har hittat denna plats-leta inne i er själv först ...först då kan ni uppleva denna totala lycka-denna Magi!!!Man måste kunna "Ta fram" känslan...Om det så gäller Kärleken till en människa eller ett ställe.Lycka Till!Jag är så lycklig att jag funnit ett ställe inom mig där jag tillåter mig själv att Njuta-Älska-Glädjas till 100%!Vilken Ynnest!Tack gode Gud för det!!!Puss på er !!!:)Remember MAKE LOVE NOT WAR!!!!:):):):)

1 kommentar:

  1. du e för härlig gumman!! dina kommentarer sporrar och peppar mej hela tiden... du är en riktig liten ängel! =) Tack!!!!

    SvaraRadera